onsdag 29. juli 2009

I'm back! -Jada jada jada.........

Jeg veit.......trenger ikke si det;op Wordpress er greit nok, men orker ikke å lære alt på nytt. Og blogspot er jo BRA! Synes nå jeg......;o) Vet jo at de som vil legge inn kommentarer på innleggene mine greier det utmerket her. De andre gidder ikke jeg bry meg med.


Har forressten fått denne søtingen fra Hilde - http://radyrveien.blogspot.com/ . Jeg har ikke så kjempemange å sende den til, men noen blir det vel;o). Tar det i mitt neste innlegg, for nå skal jeg snart dra på besøk til et av de besteste menneskene jeg kjenner;o))))

2 kommentarer:

Thea&Preben sa...

1Blogspot er helt klart mye bedre:) Mye lettere å skjønne værtfall!
Vi har ikke kommet oss på tur enda nei.. Ble dårlig forrige uke selvsagt, noen dager på sykehuset og enda noen dager på å komme seg på beina igjen. Ting tar tid får en helt ny mening nå føler jeg.... Men vi får se om vi kommer oss avgårde uti uka eller. Nordmøre er jo en virkelig flott plass (selv om jeg ikke vil bo der på heltid mer)... Nesten litt flaut, siden tustna er en fergetur unna kr.sund, men jeg har faktisk aldri vært der:o
Men jeg tviler ikke på at det er en fin plass da:)

Anonym sa...

Godt å ha deg tilbake Anita.....savnet deg da du forsvant :)
Gratulerer masse med utmerkelsen...den fortjener du :)
Håper du har et en flott besøkstur...

Klem :)