søndag 26. april 2009

Hurra igjen!!!

Endelig vant Strømsgodset en fotballkamp! Det var helt vanvittig å være på kampen i dag. Stemninga var topp, laget spilte bra og da smakte jo resultatet veldig godt;o). Jeg ser sjelden eller aldri en fotballkamp på TV, det blir ikke det samme som å se den "live". Jeg hadde aldri trodd at man kunne føle så glede over scoringer og seier på en kamp, men det er helt utrolig. "Nesten orgasmisk", som kollegaen min sa;o)
Ellers så har jeg egentlig vært litt effektiv denne helga. Både i går og i dag var det trening. I går rengjorde jeg hele huset (Ole tok kjellerstua), og skiftet gardiner på kjøkkenet. Det ble riktig så lyst og sommerlig der da. Lise lagde middag i går, så i dag var det min tur. Da ble det lasagne. Selvangivelsen er ferdig, og regninger er betalt. Også har jeg fått lagt opp russebuksa til Viktora - sier bare wow! til det, for jeg er så absolutt IKKE venn med symaskinen;op. Så nå stryker hun på merker for harde livet - i morgen skal buksa på. Da kommer den vel ikke av før etter 17. mai igjen, sikkert så møkkete at den står av seg selv da;o). Russetia er jo gøy da, var russ i -89 selv (er jommen meg noen år siden....;o))

Ingen kommentarer: