søndag 18. januar 2009

Snø og sykkelshorts

Ikke en helt god kombinasjon kanskje. Det var kaldt, spesielt når jeg sto å kosta bilen etter trening. Var på trening kl 11.30 i dag - spinning på Spenst. Kjenner at jeg ikke har vært der siden jul. Men NÅ er jeg igang igjen. Skal melde meg på Tour de Spenst også. Det er 30 timer i løpet av 12 uker, starter opp 9. feb (tror jeg det var). Gleder meg egentlig til det, selv om det er slitsomt også. Får liksom det ekstra puffet for å komme meg avgårde. For har jeg først meldt meg på, så skal jeg jommen meg fullføre også;o))
Ute snør og snør og snør det. Greit med litt snø, for det var så isete og holkete - men det trenger ikke komme kjempemye. Regner med det blir en iten tur ut litt senere. Må vel gå Ole Magnus i møte når han kommer hjem fra Emil. Men da skal jeg ha litt mere enn sykkelshorts på.

Håper alle har en fortsatt fin søndag:o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huff, huff...det hørtes nå kaldt ut med sykkelshorts og snø....brrr :)

Ja jeg kan love deg at nå er mine bokhyller i full harmoni med fargesorterte bøker ;) ;) ;)

Ha en flott søndagskveld :)

Anita sa...

he he, var kaldt ja - men orket ikke ha så mye på meg når jeg skulle på trening;o)