tirsdag 30. desember 2008

Blog blogg

Litt "bloggingtime" igjen......


Fikk ikke blogget noe i går, da var vi en tur i det "store utland". He he. Var en liten handletur i Sverige. Skulle egentlig ikke kjøpe noe, bare koselig med en tur. Men, det ble jo som vanlig kjøpt alt for mye både snop og brus. Trenger ikke kjøpe mere av det på ei stund;o). Fikk også kjøpt vaskepulver. Kjekt det, fordi jeg kjøper sånne STORE pakker, og de varer ganske lenge. Selv med vårt forbruk. Ja, også kjøpte jeg meg ei adventsstjerne, den kostet hele 10,-. Den var fin, og stor!



I dag har jeg vært en tur i by'n med Lise og Ole. Ole måtte bare kjøpe noen Star Wars filmer nå når han hadde litt penger.;o) Også overrasket Lise meg, hun kjøpte gave til meg selv om det nettopp har vært masse julegaver. Jeg fikk et kinesisk lykkearmbånd av henne. Synes de er kjempefine, så jeg ble jo KJEMPEGLAD. Også har jeg fått ny mobil - spennende! Det er en jobbtelefon, litt mere avansert enn jeg er vant til, men jeg lærer det nok etter hvert.


Ellers har vi bare kosa oss hjemme, det har vært en flott dag.



Her er foressten bilde av vesten som Viktoria fikk til jul. Bestemor har strikket den, etter en tegning Viktoria lagde i sommer. Synes den er kjempefin;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Barn snartur innom for å ønske deg og dine et nytt GODT år
Hils så masse :o)

-klem-